Lesní mateřská škola
Na Větvi

- Začít spolu v přírodě -

Vítáme Vás v LMŠ Na Větvi

V září 2016 jsme spolu s dalšími rodiči založili spolek, jehož hlavním projektem bylo provozovat lesní školku (dětský lesní klub). Vzhledem k úpravě legislativy a možnosti vstoupit do školského rejstříku, jsme se i přes značné nejasnosti a obavy rozhodli - do této divoké řeky - vkročit.

Po roce fungování a několika kontrolách (inspekční zprávu naleznete na Úřední desce) jsme zjistili, že to bylo dobré rozhodnutí. Naše filosofie se nezměnila, ani způsob práce s dětmi, ani náš způsob přemýšlení a chápání okolního světa. Co se změnilo, je náš rozpočet a možnost nabídnout více míst dětem, rodinám u nás ve školce.

Spolek rodičů LMŠ Na Větvi bude nadále fungovat jako komunitní spolek provozující volnočasové a vzdělávací aktivity - včetně letních příměstských táborů více v odkaze Spolek rodičů LMŠ Na Větvi).

Aktuálně

• Velikonoce na statku 19-03-2024

Ve středu 27. března s dětmi navštívíme Šrámkův statek v Pileticích (https://www.sramkuvstatek.cz/cs/galerie-sramkuv-statek.html). Prohlédneme si velikonoční výstavu a kraslice. Děti budou mít možnost vyrobit si velikonoční zápich z papíru) SRAZ: 7:50 (viz. mapa na nástěnce) - v 8:00 začíná prohlídka Píši opět s předstihem, aby jste měli dostatek času domluvit se případných spolujízdách. Nebo přijďte - domluvíme se! Na oběd se vracíme zpět do zázemí autobusem MHD. Svačina zajištěna.

• Bruslení na zimním stadionu 19-03-2024

Ve středu 28. 2. půjdeme bruslit, opět na zimní stadion v Hradci Králové. S sebou: Brusle s chrániči či kačenky, helma i pro nebruslaře. Bez helmy nikoho na led nepustím :). Prosím, aby toto respektovali i dospěláci. LMŠ má cca 5 kačenek k zapůjčení + hrazdičky. Cena: 30,

• Hasiči 19-03-2024

Ve středu 6.března navštívíme s dětmi Hasičský záchranný sbor v HK. Sejdeme se: - ve školce v 7hod. nebo - v 7:30 u kostela (autobus odjíždí v 7:36 - přijďte včas) nebo - v 8:15 na adrese: U Přívozu 122/4, 500 03 Hradec Králové S sebou: klasická výbava v batohu + pití. Svačina zajištěna.

• Mýdlárna 19-03-2024

V úterý 12.3. navštívíme s dětmi Mýdlárnu u Dvou koček. Zde nám povypráví o výrobě mýdla, poté si děti budou moci navlékat mýdlové hobliny. Sraz v 8:15 na Masarykově náměstí. Rodiče, kteří potřebují dát děti do školky dříve, mohou zvolit variantu 7:30 u kostela na Novém Hradci nebo mezi 7:00-7:15 v zázemí LMŠ. Pokud by někdo chtěl vyzvednout dítě hned po skončení programu, bude možnost cca v 10:00 opět na Masarykově náměstí.

• Knihadýlko - nový termín 08-02-2024

Ve středu 21. února 2024 přijede do "maringotky" paní Irena Fenyklová se svým KNIHADÝLKEM - https://knihadylko.cz/ Začátek představení: 9:45 Cena: 100,-